מכולות משמשות כיום כפיתרון אחסון לטווח הקצר והרחוק כאחד. היתרונות של המכולות הם רבים וכוללים בין השאר את העובדה הפשוטה כי מדובר כאן במבנה שהורכב מחומרי גלם איכותיים בעלי כושר עמידות גבוה למען מתן פיתרון אחסון לסחורה ולצורכי מגורים בשטחי פתוח עם עמידות נגד פגעי מזג האוויר השונים. מכולות למגורים מספקות הגנה ברמה המקסימאלית על הציוד והמטען שנמצא בתוכן נגד פריצות וגניבות. ישנה אפשרות לשנע את המכולה ממקום למקום בצורה מאד נוחה ופשוטה, לא רק ביבשה אלא גם בים.
 
כמה דברים שחשוב לדעת על מכולות
 
כיום ישנן חברות רבות בענף המספקות מכולות, כך שאם ברצונכם לרכוש או לשכור מכולה לצורכי מגורים או לצרכים אחרים, ניתן לעשות זאת דרך קבלת מענה מלא וזמין בכל עת. הסבת מכולות למגורים הוא פיתרון מיידי הנתפס כיום כהצעה הטובה ביותר בקרב מי שמעוניין לעבור לדירה חדשה במחירים שפויים. לאחרונה, אנשים רבים החלו להיוודע למגוון היתרונות החבויים מאחורי רעיון המכולות. ראשית מדובר בפיתרון למניעת זיהום על ידי בנייה ירוקה. שנית החיסכון הזה ניכר גם בעלויות בהשוואה לשיטות אחרות של בנייה.
 
סוגים וגדלים של מכולות כמו כן, מכולות למגורים מאפשרות התאמת עיצוב אישי, כלומר ניתן לעצב את המכולה באופן שתהייה בעלת חזות זהה לכל בית ממש, בהתאם לדרישות ולבקשות האישיות כמובן של כל לקוח. את המכולה ניתן לרכוש או לשכור לתקופה ארוכה או קצרה על פי סוג הפעילות העתידית שאליה מיועדת המכולה. שימושי מכולות כוללים בעיקר משרדים, אחסון סחורה ומטענים ומגורים. סוגי המכולות נמנים עם הבאים: מכולות למשרדים בגודל של 6 מטר, 9 מטר או 12 מטר, מכולות מורחבות בהתאמה אישית, מכולות מגורים עם שירותים, מקלחת ומטבחון.
 
מטרות השימוש בנוסף ניתן גם למצוא מכולות בוטקה שומר, מכולות המיועדות לשימוש של מקלחות בלבד, מכולות שירותים עם שישה עד עשרה תאים או עם תאי שירותים בידודים- עם הפרדה או בלי הפרדה בין נשים וגברים וכן הלאה. המכולות מיועדות בנוסף לשמש כאלטרנטיבה זמנית לדירת מגורים בחלוקה פנימית גמישה לחדרי שינה, סלון, מקלחות ושירותים.
< לעמוד הקודם