אם אתם מתכננים אירוע וזקוקים למכולות הגעתם למקום הנכון. השכרת מכולות מומלץ לבצע רק דרך חברות אמינות ובעלות ניסיון שכן מדובר בשירות מורכב ומעט מסובך. מכולות יכולות להתאים להרבה מאוד סיטואציות ובין היתר לחדרי התארגנות לאירוע, מחסן לאחסון ציוד, לאירוח והלנה של האורחים או החברים ועוד. מומלץ לשים דגש על חיבור לתשתיות כאשר מזמינים מכולה שכן מכולה ללא חיבור למים או חשמל אינה אפקטיבית במקרים רבים. בעיקר בחורף, חשוב לשים לב שהמכולה אטומה ואינה חדירה למים או לקור באופן קיצוני שכן תוכלו לשבת בתוך המכולה ולהיות מוגנים מפני נזקי מזג האוויר. השכרת מכולות לאירועים זו אינה משימה פשוטה ולכן יש לבצע סקר שוק נרחב טרם ההזמנה. ההובלה וההתקנה של המכולה חייב להיות לפי הצרכים שלכם, כלומר עליכם להתעקש כי ההתמקמות של המכולה תהיה בדיוק במקום הנוח לכם ביותר. בניגוד לשירותים אחרים בהם ניתן לשפר מעט, במקרה של מכולות אתם מוגבלים מאוד שכן אין לכם שום אפשרות להזיז את המכולה ממקום למקום, אפילו לא מטרים ספורים. השכרת ציוד לאירועים כוללת גם השכרת מכולות- בדקו והשוו מחירים לפני שאתם בוחרים את החברה איתה אתם רוצים לעבוד.
 

השכרת מכולות- הבטיחות, הבטיחות ושוב הבטיחות

 
השכרת מכולות טומנת בתוכה לא מעט בדיקות שצריך לבצע טרם ההזמנה ומעל הכל עומד עניין הבטיחות. מכולה שאינה עומדת בתו התקן הישראלי המקובל עדיף שתתרחקו ממנה כמו מאש. רק מכולה שעומדת בכל הסטנדרטים המחמירים ביותר ורק מכולה שיש לה את כל ההיתרים הבטיחותיים אתם תוכלו להיות רגועים באמת שהלכתם עם החברה הנכונה. כל האישורים הנוגעים לחשמל, מים וחיבורים שונים חייבים להיות בתוקף וכמובן חתומים על ידי אנשי מקצוע המוסמכים לכך. אל תתפתו לחסוך כמה שקלים על חשבון הבטיחות שכן הבטיחות היא מעל הכל וזו אינה סתם עוד קלישאה.  

 

השכרת מכולות- מזגן, מטבח ושירותים

 
שאתם מזמינים מכולה אתם צריכים לדעת בדיוק מהם הצרכים שלכם. במידה ומדובר בשהות ממושכת עליכם להתעקש על התנאים הבסיסיים הכוללים שירותים תקינים, מטבח עם חיבורים מתאימים וכמובן מזגן שיכול לעזור גם בימי הקיץ הלוהטים וגם בימי החורף הקרים. במכולות רבות ישנה אפשרות להתקין גם מקלחונים על מנת שתוכלו להרגיש בדיוק כמו בבית ולהמשיך את השהות שלכם במכולה זמן רב. השכרת מכולות לאירועים יכולה להיות ההבדל בין אירוע מצוין שהצלחתם לקיים אותו לפי התוכנית לבין אירוע שאתם סובלים בו כי פשוט לא קיבלתם את מה שרציתם. בדקו, השוו, תשאלו ובררו היכן תקבלו את השירות האדיב והמקצועי ביותר, היכן תקבלו את השירותים הנלווים השווים ביותר וכמובן איפה תשלמו הכי מעט. לשיקול הכספי ישנה חשיבות גדולה אך אל תתפתו לחסוך כמה שקלים על חשבון הבטיחות או השירות שאתם מקבלים.  
 
המאמר באדיבות: בסט רנט – השכרת ציוד לאירועים
< לעמוד הקודם